


349,00 zł
Cena regularna:
425,00 zł
283,74 zł
Cena regularna:
345,53 zł

199,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
161,79 zł
Cena regularna:
202,44 zł

279,00 zł
Cena regularna:
315,00 zł
226,83 zł
Cena regularna:
256,10 zł

289,00 zł
Cena regularna:
354,00 zł
234,96 zł
Cena regularna:
287,80 zł

349,00 zł
Cena regularna:
394,00 zł
283,74 zł
Cena regularna:
320,33 zł

849,00 zł
Cena regularna:
879,00 zł
690,24 zł
Cena regularna:
714,63 zł

319,00 zł
Cena regularna:
324,00 zł
259,35 zł
Cena regularna:
263,41 zł

425,00 zł
Cena regularna:
445,00 zł
345,53 zł
Cena regularna:
361,79 zł

179,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł
145,53 zł
Cena regularna:
182,93 zł

149,00 zł
Cena regularna:
169,00 zł
121,14 zł
Cena regularna:
137,40 zł

105,00 zł
Cena regularna:
121,00 zł
85,37 zł
Cena regularna:
98,37 zł

379,00 zł
Cena regularna:
429,00 zł
308,13 zł
Cena regularna:
348,78 zł

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje z tytułu rękojmi
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl lub pisemnie na adres:Józefosław ul. XXI Wieku 13a/2, 05-500 Piaseczno.
- W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: magazyn BILL ul. Baletowa 158, 02-867 Warszawa.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności
- w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.