
- Tablice suchościeralne magnetyczne(43)
- Tablice korkowe(16)
- Tablice combi(3)
- Flipcharty(9)
- Tablice mobilne(15)
- Gabloty(5)
- Tablice moderacyjne(3)
- Tablice rozkładane tryptyk(2)
- Tablice obrotowo jezdne(7)
- Tablice ceramiczne(9)
- Tablice kredowe(2)
- Tablice szklane(3)
- Tablice z nadrukiem(3)
- Akcesoria do tablic(21)
Nowości
Promocje


419,00 zł
Cena regularna:
445,00 zł
340,65 zł
Cena regularna:
361,79 zł

249,00 zł
Cena regularna:
319,00 zł
202,44 zł
Cena regularna:
259,35 zł

489,00 zł
Cena regularna:
549,00 zł
397,56 zł
Cena regularna:
446,34 zł

389,00 zł
Cena regularna:
425,00 zł
316,26 zł
Cena regularna:
345,53 zł

459,00 zł
Cena regularna:
479,00 zł
373,17 zł
Cena regularna:
389,43 zł

389,00 zł
Cena regularna:
425,00 zł
316,26 zł
Cena regularna:
345,53 zł

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje z tytułu rękojmi
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl lub pisemnie na adres:Józefosław ul. XXI Wieku 13a/2, 05-500 Piaseczno.
- W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: magazyn BILL ul. Baletowa 158, 02-867 Warszawa.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności
- w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.