Promocje
TOS1020 tablica obrotowa jezdna magnetyczna suchościeralna 200x100 cm
TOS1020 tablica obrotowa jezdna magnetyczna suchościeralna 200x100 cm

1 119,00 zł

Cena regularna: 1 259,00 zł

Najniższa cena: 1 119,00 zł

909,76 zł

Cena regularna: 1 023,58 zł

Najniższa cena: 909,76 zł
szt.
TSA129 tablica magnetyczna suchościeralna 120x90 cm
TSA129 tablica magnetyczna suchościeralna 120x90 cm

184,00 zł

Cena regularna: 225,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł

149,59 zł

Cena regularna: 182,93 zł

Najniższa cena: 161,79 zł
szt.
TSA108 tablica magnetyczna suchościeralna 100x80 cm
TSA108 tablica magnetyczna suchościeralna 100x80 cm

179,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł

145,53 zł

Cena regularna: 161,79 zł

Najniższa cena: 145,53 zł
szt.
ZWROTY I REKLAMACJE

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje z tytułu rękojmi

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl lub pisemnie na adres:Józefosław ul. XXI Wieku 13a/2, 05-500 Piaseczno.
  3. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  4. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: magazyn BILL ul. Baletowa 158, 02-867 Warszawa.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
  6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
    W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności
  9. w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;

 

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@e-tablica.pl
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

 

 


 
 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl